fbpx

Hvite og sorte mennesker i reklame

Hvite og sorte mennesker blandes svært ofte i filmer, TV-serier og reklamer. I virkeligheten er blandede familier og forhold en relativt sjelden foreteelse. Storbritannia kan sies å være et av de landene i Europa som har vært utsatt for en massiv innvandring fra ikke-europeiske nasjoner. Og selv der utgjør mennesker som identifiserer seg selv som av blandet rase kun 2-3 prosent av befolkningen. I Norge, Sverige og Danmark vil dette tallet være langt under 1 prosent. Selv i USA, der mørkhudede har vært endel av befolkningen siden begynnelsen, så er tallet på blandede «kun» på 15 prosent

Les også: Hatet mot Europa og hvite mennesker fortsetter

Det samme gjelder ved bruk av mørkhudede eller folk som anser seg for å være av ikke-europeisk opprinnelse. De utgjør kanskje 5-10 prosent av befolkningen i ulike vest-europeiske nasjoner, men også der ser vi en svært stor overrepresentasjon i media, underholdning og reklame.

Men kan man få inntrykk av at tallene for ovennevnte blandede mennesker og ekteskap, og mørkhudede er nærmere 50 prosent i vårt samfunn. Hva er årsaken til at det offentlige og media stadig gir et feilaktig inntrykk av hvordan samfunnet ser ut? Ønsker man å promotere blanding av etnisiteter i Norge og Vesten? Er det en ønsket utvikling fra myndighetene, med media og akademia på slep som støttespillere? Det finnes dessuten svært negative tall bak nettopp blandede ekteskap hvor en av partene er fra et annet kontinent eller etnisitet. Skilsmisserater og vold i hjemmet for blandede ekteskap og forhold er også høyere. Barn i blandede ekteskap viser også høyere tilbøyelighet til å falle utenfor samfunnet og utvikle psykiske problemer.

Les også: Hvite som ikke vil ha sex med svarte er rasister

Les også: Hvorfor er det populært å hate hvite mennesker, hvit kultur og hvit historie?

Reklame og underholdning ville vært nærmest kjemisk renset for blandede og ikke-europeere hvis det skulle være en realistisk fremstilling av hvordan vårt samfunn ser ut i dag på landsbasis. Men reklamen og underholdningsbransjen når ut til hele befolkningen i Vesten og forsøker å lage en realitet som ikke eksisterer.

Del 1: Norske medier – Hatet mot nordmenn fortsetter

Del 2: Rasismen mot hvite mennesker aksepteres på sosiale medier

Så værsågod; del 3. Her har du dagens venstreekstreme ideologiske drevne reklame.

Les også: Brunhetens høylytte makt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En av media og venstresidens store yndlinger, bokseren Mohammed Ali, hadde et ikke helt politisk korrekt syn på det hele. Dette er en samling av Ali’s uttalelser som venstresiden og NRK aldri vil publisere.

 

Facebook Comments